lite glesare.

Som ni säkert förstår så är det inte mycket tid över till annat :) Men nu så! På morgonen efter kidsens frukost har jag hunnit
 
1) vårda bröstvårtor (lite för mycket info kanske, men det är något som är mycket i fokus här hemma... Tänk själva om köket är obrukbart (det är det dock inte, men en del skavanker) då får man liksom försöka hitta lösningar)
2) ätit frukost i soffan framför Nyhetsmorgon OCH läst hela tidningen
3) läst ikapp bloggar
4) väckt min älskade som jag lät få sovmorgon, vi hann till och med gosa i några minuter ❤️
5) borstat tänderna och duschat
6) klätt på mig MINA VANLIGA JEANS och en blus. Konstaterar 1) det mesta är tajt över bysten 2) skjortor och blusar måste inköpas, bra amningsplagg (så presentkort på H&M önskas i tex julklapp om någon är sugen på att ge mig något ;))
7) donat lite annat, som att fota, kolla lite grejer och nu blogga
 
Tjoho! Dom har faktiskt samma rytm nu som i magen. Dölugnt på förmiddagar och rassel som attans från tidig kväll och fram till tidig natt. Ja. Så var det med det. 
 
Hittar inte så mycket annat att skriva om än bebisar bebisar bebisar. Inte så konstigt visserligen men ändå. Igår var bonusfarmor här och hälsade på, kidsen fick supersöta kläder från Lingon&Blåbär och mamman ett pärlhalsband! Söta! Idag blir det, är tanken i alla fall, första lilla urflykten till vännerna som driver cafeet vi hänger på allt som oftast. Imorgon kommer BVC på hembesök (vi har typ återigen sjuttontusen frågor) och på fredag kommer TITTI OCH JOHANNA!!! Mys mys mys!
 
Nähä, kanske ska göra något nyttigt nu när tid finnes. Eller inte ;)
 
Vanliga jeansen!