jag, magen och det vackra.

 
Ja ni. Vad säger man? Är helt betagen av foton på mig själv. Dom är så obeskrivligt vackra så det nästan gör ont. Bästa fotografen är bebisarnas storasyster, helt otroligt! Jag älskar varenda foto! Dom på bryggan och det sista gillar jag nog extra mycket. Åh. Så himla glad jag är att vi tog oss tiden att göra detta. Något av bryggfotona måste bara förstoras och hängas upp, det är konstverk!
 
Och ja ni, det var nog det för magen. Så den säger tack, adjö och farväl! Imorgon smäller det! :)
Sofie

Älskar älskar älskar dessa fantastiska bilder!!!!

Linda

De där bilderna är verkligen helt fantastiskt vackra!!! :)

Hoppas ni mår bra efter ert äventyr på förlossningen och bb!
Nu har jag utsett vinnaren i min tävling, jag känner på mig att du kommer att bli nöjd ;)

Ha det fint! Kram