25 år!

När jag fyllde 25 så fick jag ett presentkort på ett fallskärmshopp av vänner och make. SÅ GLAD JAG BLEV! Ååååh! Bokade en tid för att få hoppa över Öland sommaren därpå. Dock skedde en dödsolycka dagen innan min tid så det blev inställt. Förra året hade vi liiiite annat att stå i med flytt och allt och i år, ja då är det ju inte så lämpligt :) Fallskärmsklubben har varit väldigt tillmötesgående och jag fick tillbaka hela beloppet minus 10%. Tjoho! Så istället för ett fallskärmshopp (som jag hoppas jag får chans att göra någon gång i livet) så blev det något jag önskat mig länge, länge!
 
 
 
En silverfärgad klocka från Marc by Marc Jacobs! Åh! ÄLSKAR DEN! Det har dröjt lite innan jag köpte den för jag trodde inte det fanns att få tag i, i Kalmar, men det gjorde den. Och när jag upptäckt det så gick det undan, ska ni veta! :)
 
25 år - MBMJ - Marc By Marc Jacobs - klocka