slappsöndag.

Ledig ensam idag. Steg upp strax efter åtta och har mest myst omkring, men gjort lite vettigt också! :) Inledde dagen med frukost i soffan och SATC-filmen tillsammans med Enok. Mitt i allt fick jag dock leverera snus till glömsk make... Skön söndag helt enkelt. Hade tänkt att åka och köpa den där väskan jag skrev om, men jag gör nog det imorgon eller på tisdag. Nu ska jag stöka omkring lite med det där kaoset jag skrev om, innan bonussvärmor och Anders kommer hem då det blir bakad potatis innan match, KFF möter Gefle!
 
Men först ska jag ringa mamma!
 
 
 
KFF - SATC - söndag
Christine&Paris

Åh bakad potatis var det länge sedan jag åt! Älskade det när jag avr liten :)

Pa tal om mat, tack för kommentaren på bloggen. Det blev till slut kyckling i ugn men ditt tips skulle jag gärna prova snart!