ett virus som gillar att bo i mig?

Ni minns säkert viruset jag fick med mig hem från Mexiko. Det som alla utom läkaren trodde var schalakans feber. Det har för till ett par veckor sedan varit efterverkningar av det där jäkla viruset. Händer har varit rätt lugna men jag hade ju även blåsor på fötterna och knäna. På knäna har jag haft små sårskorpor efter dom och på fötter och knän är det ljusa prickar efter dom, som små ärr. Förutom på högerfoten, där jag hade ett jättestort sår eftersom viruset satte sig i ett sår jag kliat upp efter något myggbet eller liknande, där är det en blaffa vitt - ärr alltså.

Men så häromdagen upptäckte jag något knas på min nagel. En luftbubbla på nageln mitt på typ. Eh? Okej. Hur gick det till? Och i torsdags så upptäckte jag att det slagit upp flisor av nageln precis där, nageln skivade sig alltså mitt på, helt jätteknasigt! Så nu har jag en halv nagel, vägrätt så att säga, på halva nageln lodrätt. Haha. Jaja. Jag har starka misstankar att det här har med Mexikoviruset att göra. Att jag haft en blåsa under nageln och nu blev det såhär... KNAS.