one lovely blog award.

Min fina vän Johanna gav mig utmärkelsen ONE LOVELY BLOG AWARD för ett tag sedan - jag tackar ödmjukast! Nu är det således min tur att skicka vidare den!


När man fått utmärkelsen ska man göra följande:

♥ Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!

♥ Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

♥ Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

 

Eftersom vissa av mina favoritbloggar redan fått det här så hoppas jag inte dom tar illa upp, så dom fem som får den av Fru Löwstedt äro:

 

En blogg jag dessvärre inte får länk till (du vet EXAKT vem du är ;)), Sofi Fahrman, Plus En, Caromeller och Ljuvliga Carolina

 

 

SOFIE -tönten

HAHAHHAHA va gullig du är!ÄH du får länka bäst du vill :D



ska publicera awarden någon dag=)

Anonym

ps jag tycker det vore sjukt kul om sofie fahrman svarar på din award ;)