snarkarmar.

Jag vaknade 45 minuter innan klockan skulle ringa, imorse. BÅDA mina armar hade somnat. Det var rätt obehagligt och jag undrar hur fasiken jag lyckades med det? Jag måste ju legat på dom, hur bekvämt kan det ha varit? För övrigt har jag åkt väldigt mycket tåg i natt till bl.a. Järna och Uppsala, jagat kattungar från en idiot, tittat på när mamma och pappas granne (som jag inte ens vet hur hon ser ut) klippt gräset, funderat över fotavtryck från en jägare, hört pappa konstatera att ett område är hans och en viss hunds (en hund som dessvärre inte är i livet längre och tillhörde ett par nära vänner till mamma och pappa), promenerat med mamma och pappa i 08-skogen och mamma såg sig inte för när hon gick över vägen så jag och pappa satte hjärtat i halsgropen.

Och säkert lite annat...