paus i köpstoppet hos hm.

Egentligen har jag köpstopp (en förklaring kommer, ha lite tålamod bara :)) men nu när hösten knackar på dörren så vill man ju gärna ha lite nytt. Dessutom fick jag presentkort på HM på sammanlagt 700:- i födelsedagspresent! Köpte lite grejer igår i butiken - ett par leggings som jag är lite kär i men som jag nog ändå kommer lämna tillbaka, en blus samt en basker (jag blev "blåbäret" när jag visade Anders). På kvällen shoppade jag lite på hm.com (tröjan nedan, ett par dojor och ett halsband) och tänkte använda resten av presentkorten men det gick inte :( Men jag ville så gärna ha det jag tittat ut så jag beställde det ändå. Och idag fick jag ett mail om halva reapriset så då blev det lite mer igen! Det som är bra är att min beställning igår och den idag liksom slogs ihop så jag betalar bara en fraktavgift! Fast det kommer vara två försändelser så jag vill ha det som finns så snart som möjligt :)

Idag shoppade jag två långklänningar, ett par shorts och armband för 135:-, snacka om att fynda!


bilder från hm.com

 

Dessutom får man 25% på valfri vara med koden 9382 t.o.m. 4/9! HALVA REAPRISET PÅGÅR T.O.M. 31/8!

Emma says style, love & rock and roll.

Den nedersta tröjan är så grym :D